Sunday, July 4, 2010

Perempuan dan bola sepak



Tak ramai perempuan yang minat bola dan tak ramai lelaki yang tak minat bola. Saya sokong pasukan yang ada pemain comel dan hensem macam Kaka, Torres dan Cristiano Ronaldo. Tapi malangnya pasukan yang saya sokong dua-dua dah kalah. Lain kali jangan masukkan pemain hensem tak pasal-pasal kalah.



Pasukan yang jadi feveret semua pon kalah Argentina yang menjadi buah mulut semua dan dijangka akan masuk final pon dah kalah teruk semalam 4-0 dengan Jerman. Semakin buntu saya nak sokong yang mana. Kesian Maradona menangis semalam.



Okey. Yang tinggal harapan adalah Sepanyol. Tapi peluang yang tipis saya berikan pada Sepanyol sebab rasanya tak la hebat sangat.



Kita tunggu dan lihat, siapa bakal ke final dan menjadi juara. Hoyeh.


17 comments:

najihah said...

hoyeh..we'll see..

aku pun tak fanatik sgt..hoho..bknnya bley dpt duit pun kalu pasukan kita mng..HAHA..emm..

Aduka said...

ppuan tau tgk pmain ensem je..
Tp smgt sukan bola xde pn..
Bese yg sy tau ppuan minat bola ada 3 faktor..
1 - yg btol2 minat bola
2 - minat tgk pmain ensem lg macho..
3 - ikut pakwe team or ngara mana sokong.. Ikut sokong n minat sama sbb sejiwa n ada chemisty..

Lumrahnya, they nothing! Hahaha.. Walo pe2pn, sy suka if ppuan expose dlm mminati sukan bola.sbbnya bleh gado ngn mreka dgn cara bbeza gado ngn laki..
Hahahahahaha..

niesz said...

niesz pon minat kaka gak..ensem!hihi..

D I N A S O R ! ! said...

huhuhuhu...cdeh bca part argentina kalah...waaa.. :'( messiiii...huhu

shazika said...

tukang kata:
mmg la tak dpt
tp perlu jgk tau pasal bola
4 taun sekali

shazika said...

aduka:
betol la apa yg kau gitau tuh
tmbah info aku

shazika said...

niesz:
kaka sy punyer
hohoho

durani:
aku pon sedey jgk
hadoy

ILA HonEyBuNNy said...

ila sikit2 minat..heheh..tp sekadar tahu la....xtahu tu nanti org kata apa pulak..heheh

Anonymous said...

german !!!!!!!!!!!!

i luv u german

ngahahhahahah

Admin said...

huhu..
btol3..

kte xske ngat tgk bola,
tp ske tw kptsan plwnn, hee~

Admin said...

huhu..
btol3..

kte xske ngat tgk bola,
tp ske tw kptsan plwnn, hee~

Aidy Shahiezad said...

yezza... germany terbaek !! ;)

Fatin Aliyya said...

azie, ko sokong lah germany..ensem2 jek.=D..

aku nk germany ke final!!!

mie said...

wah!!!
patut la gue xsedap hati je musim world cup ni..
hohohohoo

mie said...

wah!!!
patut la gue xsedap hati je musim world cup ni..
hohohohoo

Nur Suaidah Bachok said...

tak hebat?? lg hebat dari portugak sekurang2nyaaa.. hahah! :D

jap. CR tak ensem. Kaka comel. Torres biasa jee. Casillas lagi ensem. Villa pun~

Amni said...

Saya minat basketball... heee.... nak saya watkan lagu ker? =)