Wednesday, July 21, 2010

Geram ngan budak bontot besar


Lama tak pegang bayi. Suka bila pegang bayi yang bontot besar. Pastu pakai pampers jalan pelahan-pelahan dengan bontot yang berat. Pastu puk bontot bayi sebab geram. Adik-adik semua dah membesar. Shahrim tak mahu bagi aku adik lagi. Sekarang berharap kawan-kawan cepat kahwin dan beranak. Tak sabar nak tengok kawan-kawan memboyot bawak perut. Wohaaa, sweet giler.



Aku dah ada beberapa orang anak buah. Tapi itu sepupu aku punyer anak. Yang dewasa dari aku semua dah kawen dan ada anak. Sekarang sampai giliran aku. Oppss.. Lambat lagi kot kalo nak tunggu aku sebab aku terikat ngan perjanjian. Nak kawen boleh tapi tak leh beranak. Ah, merana la laki aku nak tunggu aku habes belajar.




Ni anak salah seorang sedara mara aku.




Ada iras tak ngan Hagemaru?




Hahahaha..



12 comments:

mira_nas said...

sgt suka kepada bayi!!
huhu..sebab diorang kan masih freshies.. n baru nak kenal dunia..
tgk diorang n reflect balik kat diri kita..
"macam tu la mak aku susah jaga aku dulu"

[z@ck] said...

hahaha..sebijik kot!

fndrocka said...

"Pastu puk bontot bayi sebab geram" ?

keh3...gila bontot..keh3...tapi memg comel lah budak2.nak sekeh kepala ke...nak picit pipi ke...bontot ke..memg comel

hentakbelipat said...

pi puk ponggong anak buah aku la

Aida Azryn said...

comeynye baby tu.. ;)

hans said...

hahaha
aku suka pipi budak
gebu


p/s : Review Film : Inception Memang Terbaik! Aku Sangat Teruju! Kreatif!

annadzirah said...

hahahaha.
baby sgt comel.
(:


ENTRY BARU ; shisha Vs Rokok.

Anonymous said...

yeah! mmg geram bile tgk baby muntut besar. balik2 nak tepok2 je buntut tu... hahaha xD

Amir Syahir said...

lucu tu,..hii

IxoR@ said...

omaikkkhhhh....

semangatnya baby!

i like baby... muah muah muahhh...

miss jaja said...

saya suke gigit bontot bayi tak kira la gebu ke tak dan yang pasti tiada popo.. hehehehe..

miss jaja said...

link awak punya post ni dalam entry baru saya.. hehehehe..http://namanyajaja.blogspot.com/2010/08/cerita-pasal-buah.html