Tuesday, February 2, 2010

Sekarang sale pakaian dalam







Kat Jusco sekarang ada jualan bra ngan underwear. Saya terfikir sesuatu, kenapa sale barang-barang ni pada bulan februari. Pertama sebab nak tahun baru Cina semua benda kena baru. Yang kedua, sebab Valentine. Wohaaa.. Giler ah Valentine kali ni holiday seminggu. Masyuk ah nanti. *nakal



Ya allah. Mesti ramai lagi yang akan lahir anak luar nikah. Hari tu malam tahun baru berapa ramai yang kena tangkap secara terang-terangan. Yang berselindung lagi ramai. Nanti Valentine lagi ah ramai. Kenapa mesti taksub sangat dengan Valentine. Kalau berkasih-sayang tak perlu sampai teruja dengan tarikh 14 Februari setiap tahun.




Buat semua readers yang berkasih sayang kaji balik apa sebenarnya cerita tentang 14 februari. Setahu saya ada sesuatu di sebalik tarikh tu. Nanti saya research dan ceritakan di lain entry.


.

15 comments:

|.a.r.i.e.z.a.| said...

wahhh aku mau jugak!! ko belikan utk aku weh. hadiah besday aritu haha

mie said...

wwah!!!
ada sale, nk gue teman ke shaz....
hahhaaaa

itu la,
bl february je, mesti valentine....
gue de gak terbaca ttg pengasas valentine ni...
tp tggu la research dr cikgu shaz...

::SizuKa:: said...

salam,

dulu ada orang cerita pasal Valentine ni, tapi now dah tak ingat. yang ingat, tak elok sambut Valentine bagi Islam.

pasangan yang bercinta selalunya ingin menunjukkan kepada semua orang yang mereka bahagia tahap maksimum..aa~

M[i]$Z[a]C[k] said...

sile ke blog sy.. ade link utk valentine info =)

FyaZyn said...

pasal kematian pope kan mase 14.2.

.: Si BungaKopi : . said...

valentine day sgt menakutkan. ee..(teringat pengalaman melihat sendiri)

shazika said...

arieza: kau suh lah macha kau belikan

mie: wait ya...tp dah ada owg wat entry pasal tu

sizuka: yup..btoi tu. hampeh kan

shazika said...

miszack: okey..sy p sana nnt

razwa: nnt sy search

bunga kopi: nak taw pe kau tgk..

Anonymous said...

belikan untuk mak n adik perempuan ler

Anonymous said...

belikan 1..haha

mAmAbuDaK said...

ayo merah mak ngah...nak satu

miZz_nizZ said...

haha.mule2 bkak blog ni tkejurt aku terus2 nmak bra!haha.tgkla kot2 tn blog ni laki.tgk pmpn.hahaha.

shazika said...

beli lah sendiri..hahaha

saya lesbo :P

Amirul Idham said...

dengar cite, kat shah alam masa valentine ni ade kempen no panties on valentines...

para2 perempuan tak pakai seluar dalam utk menunjukkan rasa cinta pada balak masing2...

bila dah tak pakai seluar dalam, senang la nak kena.... TTTUUUTT..

apa nk jadi...

bubbye said...

mari meraikan cinta hari2.lupakan valentine's day.lupakan daia.eh2.