Sunday, January 17, 2010

Hati-hati ketika di jalanan




Oh hye..
Saya baru je join geng blogger semalam. Saya pon tak tahu apa yang best sangat geng blogger tu tapi yang menarik hati saya bila saya boleh chat dengan blogger-blogger yang lain. Kepada yang dah lama join tu bagi lah tunjuk ajar pada saya yek. Macam best je benda ni. Boleh berkenalan dengan blogger yang tak pernah kenal sebelom ni.


saya mau luangkan masa kat chat geng blogger. Jom join



Ha.. Lagi 1 nak pesan kat kamu semua. Hati-hati di jalan raya. Ingatlah saya yek. Jujur pada diri sendiri. Kalau kamu betul-betul klik nuff baru taruk kat shoutbox ' Saya dah kelik nuff kamu'. Wokey. Challo beteh....



Awas! Saya dah kenal pasti yang menembak nuff secara rawak. Kantoi beb kena tangkap kering. Lagi sekali pesanan cikgu.
HATI-HATI KETIKA MENG-KELIK



.
ps: Saya mohon tunjuk ajar




30 comments:

mie said...

waduhh!!!!
promote nmpak......
siap de model lagi...
bagus!!!!

shazika said...

oh yeah!!

merahitujambu said...

saya pon baru je join gak..

kr0nc0ngmalaya said...

bnyk aa follower... tips skit??
~sekian...

shazika said...

merah: yeay..ada geng

muz: tips nya rajin2 la on9

laGenDA KodOk HijAU said...

buah cempedak di luarpagar ambil galah..hahah joloklah sendiri..welcome ke gb

Unknown said...

ohh ? uername apa ?

shazika said...

kodok: ceh, kau x mau bg tunjuk ajar kat aku ye

touya: shazika shahrim

D' Perfume said...

mari ramai2 join geng blogger :)

Admin said...

mcm mn nk tahu org klik scara rawak ye...yelah nk bls yg jujur je
http://coretanmayaku.blogspot.com/

hans said...

owh,macam mana nak tahu orang tu click nuff ker tidak?
aku pun xpasti
ramai juga kata dkt chatbox tu dah click nuff tapi ntah betul ke tidak tak tahu la
aku redha jer


eh,pasal geng blogger tu
apa yg best?

shazika said...

ekino: jumpa kau di chat GB

admin: nnt ak reply kat blog kau

hans: member lesbo sy blog dia xda nuff tp org duk antor kat chatbox dia 'milo 1' klik2 nuff' tipu la tu kan


aku pon tatau pe yg best :P

|.a.r.i.e.z.a.| said...

hahaha ni kes terjah by suki-nas tu ek? hahaha

kr0nc0ngmalaya said...

ooooo...

kuyam said...

shazika thxs 4 dropping by at my page..n yeay sy juga geng blogger
so lets be fren :)

Wafiq Legacy said...

welcome to geng blogger..=)

shazika said...

keroncong: eeeeeeeeeeeeee

shazika said...

keroncong: eeeeeeeeeeeeee

shazika said...

kuyam: elop2..nice to meet u..jom geng!

shazika said...

salwa:
sila beri tunjuk ajar..ngeeee~~
sy budak baru

Aelfi said...

kantoiiii....

meozie said...

dah daftar dh....

Azie said...

best ke nuffnang tu?? da dpt bape da weyh??

shazika said...

meozie: bagos2..nnt leh la chat :P


azie (mcm nama aku) : lama dh x chek dpt bpe skrg tatau

ILA HonEyBuNNy said...

ila xjoin lg pown...ngeh3...cmna neh...hiihih

shazika said...

honey: cpt join...hehe

joegrimjow said...

gengblogger?
hakhak

hanismalik said...

malam td malam paling best...check kt nuffnang akaun ada 75sen...first time tuu...hehe

shazika said...

joe: cecehh..blogger friendly mai belog sy..hehehehe

hanis: syukur la naik jgk kan. sy 1 tahun baru naik..hahaha

Anonymous said...

mcm mana tau siapa yg klik siapa yg tak tu? hehe