Monday, June 22, 2009

marilah bergoyang

ada khabar gembira buat aku. aku baru saja lulus test jpj untuk motor. hoooraaaayy...! eh, mamat yang gelak kat aku tu kalau tak silap aku dia gagal. ceh, berlagak bawak awek dia datang nak tengok dia test. lepas ni boleh lah nak pergi MEREMPIT..!! tunggu lah nasiruddin kita race 125z lawan honda petak c70. kita tengok sape lagi hebat..ada berani kaaa???

oh ya. untuk yang asyik bertanya aku pasal aku dapat u mana. aku dapat uum sintok perniagaan tani. 28 ni aku masuk daftar sana. ceceh lagi 4 tahun aku kena duduk kat kedah. hampeh betol. alhamdulillah aku dapat kos yang aku minat dan dapat lebih dekat dengan yang tersayang. kiranya 2 benefit sekali. sape sape yang masuk uum jugak sila contact aku. wokeh (T____T)

aku busy sekarng. nanti aku sambung lagi. daaaaaaaaa

4 comments:

★*:′貝殼●笨●丫头│.·│.· said...

ohhh rupa rupa nyer gi uum utk purpose lain eh ???

wahahahhaa all the best .

rindu jOo tau !

cikNiarun said...

hehe..ade plak yang jenis berlagak gitu. tahniah2 dapat lesen ye..akak sendiri xde lesen ag.lenjan je bwak moto.haha

kat sintok.?besnye.leh jenjalan kat utara!

intanurulfateha said...

.gud luck!
.eypp mish yuuuu :)

[z@ck] said...

congratz!
smoga berjaya di sana..
=)