Saturday, June 20, 2009

keadaan shazika sekarang

Buat masa sekarang aku kena slow down sikit posting dan dah lama aku tak jalan jalan melawat blog followers, blog fofular blog member lama blog member baru dan dah lama dah aku tak leave some komen kat blog korang dan dah lama aku tak make up laman aku yang dah kusut masai dan dan lain lain lagi.


Sekarang aku dah dapat keje jaga kedai runcit. Oit! Bukan JAGA mak guard tuh. Ape la korang ni. Siang malam tau aku kena keje cari duit nak sara diri seberat 40 kg ni. Terpaksa jugak cari duit sebab lama dah aku tak shopping. Seingat aku tahun lepas last aku shopping. Mega sale akhir tahun pon aku tak sempat pergi sebab akhir bulan jadi pokai. Tsk. (!_!)


Pasal lesen memandu pulak aku Cuma tunggu tarikh nak test jpj je. Hari tu aku QTI motor memang palat gua cakap lu. Aku slek time nak double stand. Macam shilaker je sorang mamat ni gelak kat aku. Dalam hati aku sumpah seranah ngan motor tu sekali dengan mamat tu. Lama tahap waliwaligawa dan berpeluh membasahi misai aku berusaha nak stand up kan motor dan akhirnya....fuh..! lega babe motor tu terdouble stand. Kesimpulannya-LULUS (lulus untuk pergi test dengan jpj 22/06/2009 ni) dan mamat tu terima balasan serta merta dia slek kat sudden break. Nasib mamat tu memang baik sebab cikgu bagi 2nd change kat dia buat lagi sekali. 
Kenal aku ke?

Dalam tengah tengah what a busy day tu ada la sorang pompuan bertudung labuh tegur aku “macam pernah tengok je, metric Pahang ke dulu?”. Ngan muka letih men-double stand tadi aku jawab ah “oh! Ye la tu”. Ewah ewah ramai jugak ye yang perasan aku budak metric Pahang. Hari tu masa mula mula aku pergi buat lesen ada dah 2 orang tegur aku. Aku tak kenal pon dan tak pernah tengok pon dorang masa kat kolej dulu termasuk beberapa orang lagi yang tegur aku sebelum sebelum ni. So, jangan takut nak tegur aku sebab aku akan layan jugak korang biarpon aku tak kenal korang. Eh, kira femes jugak ah aku kan ramai kenal aku. Isk! Jangan riak azi tuhan marah. Okey okey.

2 comments:

Unknown said...

populer kot kat sane..hehe

hisham@pawana said...

azie...mung sihat??
so upu dapat ne???