Tuesday, April 21, 2009

KORANG ADA, AKU PON DAH ADA SEKARANG

HYE EVERYBODY IN DA HOUSE...
saya ingin mengumumkan kepada kalian semua..dengan bangganya (kembang kempis pungkoq) saya dah memiliki account facebook..walaupon korang akan kata.."alah, orang lain dah ramai buat..itu pon nak bangga" aku tak kisah. apa aku peduli..walau aku dalam kategori orang yang last buat benda tu, aku tetap enjoy to have it. tak de la aku ketinggalan sangat dalam dunia siber. buat korang yang obvious sangat suruh aku buat benda tu terutama roomate aku, sekarang aku dah ada..korang visit aku punyer fb..search aje shazika shahrim..

dont forget to add me as 1 of your friend

3 comments:

mimi mimi said...

bagos,mari bersama curang kpd frenster..ngihihi

cikNiarun said...

ahahah..


muka buku jugak ko ek

hihi

shazika said...

frensteer dah tak ramai yg layan