Wednesday, April 15, 2009

wasiat sebelum aku meninggal.......

Entry bergambar ni aku buatkan khas untuk tatapan semua especially classmate aku sebelum aku meninggalkan kolej matrikulasi pahang.Dengan perasaan suram bercampur seram mengetuk-ngetuk keyboard di tengah malam sepi macam ni ada feel la sikit nak jiwang karut. Aku harap ada la classmate aku yang datang singgah lepak-lepak kat laman aku ni.

Ni semua budak-budak pratikum 1F06.

Buat Lina, aku akan rindu meseg dari mu yang selalu muncul time2 maghrib sementara menanti azan berkumandang. Lisa, azie tak marah Lisa la pasal Fudael torres tu. Cuma azi malu + frust sedikit menonggeng je sebab pergi cerita kat lisa pasal dia. Pesanan buat lisa, jangan mersekutu dengan G-hahaha untuk pekena azi lagi. Sekeh korang kalau buat lagi. Suhada and fakhriah, teruskan usaha anda untuk berjaya. Jangan lupa aku yang comey ni(T__T)

Sara,Diela and Sha: aku paling banyak spend masa ngan kalian. Walaupon kadang2 aku tak join korang bercerita pasal jejaka2 cina kat Kempah, aku doakan kalian dapat la lelaki idaman yang chineese look.Sha, lepas ni ko tak leh la nak marah-marah aku ponteng kelas lagi. Diela: jangan buat muka garang sangat. Selalu senyum okey.Sara plak keep secret yek pe aku cerita kat mu

Natrah: azi harap lepas ni natrah akan terus bertudung. Natrah cantik pakai tudung. Harap keluar rumah jangan buka yek. Fatin: aku minta maaf pasal malam tu aku Tanya pasal mu ngan zarif. Amat menyesal sebab malu depan zarif dan yang lain2. Nanti-nanti kita plan pergi pasar malam kat taman safiah murni

Gambar ni bukan nak menimbulkan kontroversi. Puan maznah, maaf yek aku bagi nama puan maznah kat ko. Mesti ko akan merindui panggilan aku kan. Akram, setia pada 1 gadis je taw. Kepada awek akram, sory yek aku publish pic ni. Tingkatkan kontroversi kurangkan prestasi.

Mr hie: adinda minta maaf yek kalau ada tersalah dengan beta. You are the superb sis in kempah. Cayalah mr. Hie. Nanti jumpa kat ganu jangan buat tak kenal pulak.g-hahaha: jangan bersekutu dengan lisa nak pekena aku. Lagi satu jangan nak kata sape-sape yang aku minat tu sedara atau jiran sekampung atau teman sepermainan atau mu penah couple nagn budak tu okey. Fariz: nanti study kat mana-mana jangan nak buat bising masa lecture.Cui ting and kyle: study study jugak tapi jangan lupa aku okey

Maaf sebab aku terpaksa combine pic. Malas nak upload banyak-banyak. Jadi foto gallery pulak laman aku ni karang.

Ni pasal budak-budak laki. Aku tak de sangat gambar korang. So, yang ni macam stail aku taruk je kat kat sini.

Aku nak gitau yang aku geram pasal korang ponteng kelas, kami yang pergi kelas yang kena marah ngan cikgu. Kalo ikut hati nak aje aku join korang ponteng secara berjamaah. Syuk, kau ketua yang ber’daddy’ kasi. Nizam, baju ko selalu iron macam orang pejabat. Dulu aku ingat ko ni cikgu,sorry. Nugget, tenkiu for being partner lab aku selama 1 sem. Asyran, aku tahu ko pandai, so keep it up jangan ponteng kelas. Zarif, malu ngan ko sebab terlepas cakap malam tu. Sebenarnya bukan aku yang minat ko. Itu orang lain tapi secret lor.

Syed, nanti tak leh tengok dah la laki2 bawa fail bunga-bunga kaler pink. benda yang di'aim' kalau ko maasuk kelas. Hazim dengan arman, aku tak tahu sangat cerita pasal korang sebab korang di selubungi misteri.

Yang tu je kata-kata aku buat korang. Kalau ada apa-apa yang tak berpuas hati sila komen kat site ni atau kat kedai kopi aku. Kalau nak direct terus kola tau meseg .Okey

p/s: jemput aku ke majlis kawen korang nanti.

2 comments:

wunny_hunny said...

wah~
da nk abes mtrix ye..da dcide nk g uni mane?

shazika said...

da..

tp tatau lg nsib cmner
exm susa oooo