Thursday, March 5, 2009

kEnaNgan

sebahagian pic yang ada ngan aku sekarang


tibe2 ase sunyi cenggini aku ase nak bercerita pasal kengakawan aku yang dah tepisah dari aku. dulu aku study kat MRSM PDRM KULIM KEDAH. jauh dari kampong halaman aku kat terengganu nih. jauh tak jadi penghalang untuk kite belajar kan. biar jauh pon tapi ku masih ade kengkawan. aku kawan n agak rasa ramah ngan sume owang. tapi penyegan cikit nak cakap ngan laki. dalam kalangan pompuan jek aku havoc..hulalalala..~~

selama duk sana 5 tahun aku dapat ramai kawan. best wooo..tapi sekarang aku cedey la. sume dah ada life masing2. susah la nak contact. member aku yang ada bersama aku sekarang tinggal lele, puka, nonot ngan kuyah. aku lagik cedey bila j-lo tak mau kawan ngan aku dah sebab kes aku kawan ngna ooi. ntah laaaa..masing2 wat hal masing2 je skrg. senang citer. ada jodoh jumpa la ngan kengkawan aku semua.

to ol my frenz..kalian semua di alu2 kan untuk contact shazika a.k.a. azie..banyak ar kenangan kalo nak citer. silap2 leh menitis ayaq mata teringat kisah muda2 dulu. huhuuuuu~`nanti2 la aku citer ekkk....

yang aku taw serba cikit tentang kengkwang aku tuh bile tengok frenster dorang..sekarang da ramai yang wat blog sendiri. yang aku taw n slalu ushar2
kalo nak taw lagik korang visit la blog 007 spm mrsmpdrm
selamat berkenangan semua..kalo ada pape citer nak di kongsi komen je kat site ni. wokeh..yabedabeduuuuuu~~

2 comments:

intanurulfateha said...

.huuu rindu gak kt kwn3 lame
.td da stat ajar skola lame tym sis skola duluu
.teringat dulu g skola sbg murid, skng sbg cekgu plak
.cpt je mase brlalu (T_T)

shazika said...

sis intan..
best nya leh ngajar kat skola sndiri