oleh kerana i hanya mendapat duit raya yang tak membolehkan i beli sepasang kasut vinnci pon, i nak minta pendapat, panduan, skongan dan tunjuk ajar dari kalian semua.
BAGAIMANA I NAK DAPATKAN PENDAPATAN DARI NUFFNANG?
bila i lilau-lilau kat belog orang lain ada saja yang bercerita mereka mendapat pendapatan dari nuffnang walaupun tak seberapa at least ada la nilai jugak dari aku yang semenjak dulu kekal RM0.oo...
beberapa blogger tell me i need to klik any iklan nuffnang.. bila i dah klik situ i kena sign in nuffnang..yang tu je ke? tak naik pon nilai matawang i..i dah pasang iklan kat setiap sudut untuk tak terlepas pandang nak klik klik..tamakkan i nak cepat kaya..LOL
macamana ni blogger semua. i nak duit jugak..mohon tunjuk ajar dari kalian blogger yang budiman and budiwoman ajarkan the rigt way to get higher earning from nuffnang..
BAGAIMANA I NAK DAPATKAN PENDAPATAN DARI NUFFNANG?
bila i lilau-lilau kat belog orang lain ada saja yang bercerita mereka mendapat pendapatan dari nuffnang walaupun tak seberapa at least ada la nilai jugak dari aku yang semenjak dulu kekal RM0.oo...
beberapa blogger tell me i need to klik any iklan nuffnang.. bila i dah klik situ i kena sign in nuffnang..yang tu je ke? tak naik pon nilai matawang i..i dah pasang iklan kat setiap sudut untuk tak terlepas pandang nak klik klik..tamakkan i nak cepat kaya..LOL
macamana ni blogger semua. i nak duit jugak..mohon tunjuk ajar dari kalian blogger yang budiman and budiwoman ajarkan the rigt way to get higher earning from nuffnang..



