Tuesday, September 22, 2009

kanapa i tak dapat-dapat?

oleh kerana i hanya mendapat duit raya yang tak membolehkan i beli sepasang kasut vinnci pon, i nak minta pendapat, panduan, skongan dan tunjuk ajar dari kalian semua.



BAGAIMANA I NAK DAPATKAN PENDAPATAN DARI NUFFNANG?




bila i lilau-lilau kat belog orang lain ada saja yang bercerita mereka mendapat pendapatan dari nuffnang walaupun tak seberapa at least ada la nilai jugak dari aku yang semenjak dulu kekal RM0.oo...



beberapa blogger tell me i need to klik any iklan nuffnang.. bila i dah klik situ i kena sign in nuffnang..yang tu je ke? tak naik pon nilai matawang i..i dah pasang iklan kat setiap sudut untuk tak terlepas pandang nak klik klik..tamakkan i nak cepat kaya..LOL



macamana ni blogger semua. i nak duit jugak..mohon tunjuk ajar dari kalian blogger yang budiman and budiwoman ajarkan the rigt way to get higher earning from nuffnang..


9 comments:

cikNiarun said...

aku sendiri tak pernah pat wit nuffnagg..so aku tatau nak bg pndapat pe.

p/s: cari bapak gula la bebeh~ngagagaga

andy said...

dgn itu silalah bertukar kepada advertlets.com

kaya kamu nanti.

~PakKaramu~ said...

Berhari raya dengan pengertian takbir

Anonymous said...

salam perkenalan


hmmm... dulu aku pun excited dengan iklan2 blog ni


sekarang tak dah

tak salah mencuba dan tanya tips... mana tau

Meooo Comicore Club said...

Slm

sy dh klik cik shuzika nye nuffnang :)

Sekian.

Yang benar,
Abe nobita

Meooo Comicore Club said...

out of topic nie:

kalau nk dpt font2 best, leh dpt kat internet.

Bg sy, sy font ala2 comic yang best.
lehlah amik kat;
www.1001fonts.com
www.simplythebest.net
dll.

kemudian download letak di c://windows/font

untuk letak kat gambr, lehlah guna photoshop atau paling manual, guna paint pun boleh.

sy guna paint shop pro. dah biase guna. :D

slmt mencuba!

Poodin said...

sabar mnunggu cik shazika.. aku pun camtu gak dulu masa mula2 main nuff ni (baru 2-3 minggu lepas ) haha ..

yg aku perhati nuff ni .. x sama cam ads yg lelain .. instant/daily update payment.. aku punye payment utk org klik2 2 minggu lepas baru jer di update dlm nuff pada hari raya ..

kira duit raya nuff la .. ok la walaupun x byk lagik .. 1

cara yg aku prasan ramai nuffnanger nak cpt naikkan income ..

1 - listkan blog2 yg ada iklan nuff .. @ exchange link..
2 - lawat blog kawan tu setiap hari kalu bleh ..
3 - setiap kali lawatan, bagi klik nuffnang kawan2 tu
4 - 'shout' dlm shout box kawan tu yg kite dah klik iklan nuff diorang .. mintak dia klikkan jugak utk kita ..


hihi.. tp aku pun lom buat lagik .. blog bertrabur lagik ni

shazika said...

owhh..cenggitu eh poodin
tengkiu wehh..skrg baru aku tau cemana nak main klik2 yang blogger lain pakai


tengkiuuu uolss

[z@ck] said...

i da klik iklan u..
jap g naik la duit nuffnang u..
hehehe