Tuesday, September 4, 2018

Ahli mesyuarat tingkap

Assalamualaikum...

Tahun ni ada pengubahsuaian secara besar-besaran dalam bilik guru. Kedudukan meja guru dan bilik-bilik guru penolong kanan lagi tersusun dan teratur. Cuma masalah yang dihadapi adalah susah nak berbual jela.


Kedudukan meja aku berhadapan ngan cikgu ariez. Kedudukan ni di tentukan melalui proses undian. Dan aku telah mendapat kedudukan meja di sebelah tingkap.


Bersepah buku atas meja aku. Malu la siket ngan cikgu ariz buku-buku dia semua tersusun. HAHAHAHA.. Kadang-kadang je ada mood rajin nak kemas buku.

Masalah yang aku hadapi bila meja sebelah tingkap ni adalah anak murid suka mai cari aku tanya kut tingkap jer. Apa dorang ingat ni ahli mesyuarat tingkap ke? Hadoiyaiii..



See.

Ni datang nak pinjam stepler nak tanya homework semua kut celah ni.


Kenkadang bila aku ralit duk buat kerja kaksyam suka mai jenguk tepi tingkap dan buat terkejut. Aku ni tak leh tau terkejut-kejut camtu. Dahlah lemah jantung. Kusss semangat....


No comments: