Friday, September 13, 2013

Kasut sekolah vintage

Assalamualaikum...





Dulu mak aku gi sekolah pakai kasut jenis macam ni lah masa muda-muda dulu. Yang vintage gini. Tapi sekarang dia pergi sekolah pakai kasut mak mak tu jer senang sarung ye lah dah berusia takkan nak pakai heels lagik kan. Maybe sebab masa kecik kecik selalu duk tengok mak aku pakai so aku pon belilah kasut ni. Murah jer beli masa sale raya aritu kalo tak silap doploh hengget je beli kat SOGO. Mula-mula aku tak pakai tapi sebab kasut lama dah rosak soooo terpaksa lah aku pakai sampai minggu depan pergi sekolah. tertonggek tonggek aku jalan dan cover dia berbunyik. Paling aku tak suka pakai kasut yang tapak berbunyik. Sabor jer laa.. Aku sendiri yang gatai pergi beli kannn..


3 comments:

Luqman Zakaria said...

hehe..tapak berbunyi? sabor jela..

Fatimah Nabila said...

Dlu time kcik2 je skew ksut yg brbunyik2..da beso malu da aih..

Mama Ta said...

cantik! nampak la vintage nyeee...hahaa