Saturday, December 15, 2012

Berbaju PJ dan berkasut sukan


Kadang-kadang lepas waktu kelas ada je kawan bagi cadangan nak gi mana-mana.
Contoh tempat selalu pergi- Jalan TAR, Mid Valley, tesco, JJ
Selalunya lepas kelas terus pergi tanpa balik hostel untuk tukar baju.
Kalau hari tu gi kelas pakai baju kurung keluar ngan baju kurung lah.
Kadang-kadang ngan jubah.
Kadang-kadang ngan baju PJ dan berkasut sukan.

Pernah aku keluar gi Jalan TAR galas beg merah dengan sport attire dan tudung syria jer.

 Ambil gambar jap. Bukan selalu nak kuar berpakaian sebegini rupa.

Oh. Pergi Herbalife HQ pon belasah jer pakai baju PJ. Aku memang suka datang sini.

Oh ye nak gitau.
 Aku kalau gi kelas PJ lebih selesa pakai tudung syria berbanding bawal.
Dan aku pakai warna tudung hitam
sebab memang kelas aku selaraskan baju kaler apa dan tudung kaler apa.

Aku rasa aku kena beli tudung syria baru lah.
Sebab yang hitam ni pendek dan singkat.
Dulu jahil siket bab pemakaian. Hehehehe
Alhamdulillah sekarang dah bertambah baik.

 Konklusinya di sini,
pakai jerlah pakaian yang kamu rasa selesa, sopan, dan yang penting menutup aurat.
Dats ol~




3 comments:

Admin said...

hehhee..
best jalan2 pakai sport shoes, tak sakit kaki :D

kindergartenlibrary said...

semoga berubah jadi yg lebih baik !
:)

shazika said...

ahsfantasy24:

btol..laju je jalan dan selesa :)

nelly:
insha Allah.. :) tinkiu nelly