Monday, April 2, 2012

Aku nak cover lagu Sesaat Kau Datang by Ramlah Ram


Pertama kali aku dengar lagu Ramlah Ram ni aku ase sukeeee gilerrrr sebab rancak. Pastu aku tengok Kak Melah menari. Tuuu diaaaa eh. Best dowh. Kau tak caya? Meh tengok video ni.



Part paling aku suka masa Kak Melah pakai baju kaler hijau menyanyi dan berjoget dalam kereta. Tak sangka aku dalam usia sebegitu Kak Melah masih vogue. Video ni pon pemakaian muslimah dan stylo. Biasalah baju sponsor dari Yasalma. Cantik!


Jalan cerita video ni pon sedih. Jangan sampai ada kaitan ngan aku dah ler. Geram aku kat lelaki tu bila part dia reject call pompuan tu. Eeeeee geram aku. Moral of the story: Kalau nak tinggal perempuan tu cakap la lek lok. Lebih baik tahu sekarang daripada sakit hati di kemudian hari. Memaafkan boleh tapi nak lupakan susah. Yela, siapa sanggup tengok kekasih kahwin ngan orang lain. Kan..... Kamu rasa betol tak pendapat aku. 


2 comments:

mie said...

gue pun suka lagu ni...
memang meletup kak melah..
bila plak kak eton nak buat camni?
hhahahaaa

Arzman Angah said...

minat gk lagu neyh...hehe
ppew pown jgn lupa follow keyh follow.....:)
http://hazman-arzman93.blogspot.com