Thursday, December 30, 2010

Kalau khairul Fahmi Che Mat buat blog mesti MELETOP




Aku ucapkan tahniah kepada pasukan bola sepak Malaysia menang dalam Piala Suzuki. Tak pernah seumur hidup aku tengok bola Malaysia lawan sebelum-sebelum ni. Tapi semalam berkobar-kobar semangat aku weh. Menjerit-jerit aku ngan adik-adik.


Dan tahniah kepada awek Khairul Fahmi, Elie si jejari runcing sebab follower dan trafik blog dia naik mencanak-canak. Kelmarin aku tengok follower blog dia cuma 500+ tapi hari ni 2000+. Gila ah. Kalau aku pon sasau jadi dia. Hahahaha..

Khairul Fahmi Che Mat patut buat blog jugak ni. Blog Khairul Fahmi Che Mat. Jeng jeng jeng..


16 comments:

Cik_Shiqah said...

byknya yg citer psl encik fahmi nih. huahuahua :D tpi dia jaga gol mmg mntp lah. hee~

Sarah Abadan said...

ooo dah ada awek rupenyee T.T
bhahaha

Unknown said...

gile la..hehe jeles!

Unknown said...

mesti meletoop :)

♥cikmOt♥ said...

tulah kan...mencanak2 follower dia...

hentakbelipat said...

kau xnk terai main bola?mana tau bedesup kejar folowers..hehe

intan izani said...

ape link blog awek die..
hehe

blog-tips-kurus said...

sebab tu la awal2 lagi wa da pesan kat KF, jgn buat blog. nanti glamer sgt!! biar awek beliau je yg aktif:)

Cik Nurul Pinky said...

hai dear..blog kamu apa kurangnya so sweet ok..

laGenDA KodOk HijAU said...

kau nak traffik memuncak pon bleh.. kau cakaplah kau awek farhim ke? anak angkat rajagopal ker kahkah mesti ramai masuk belog kau

shazika said...

lagenda kodok hijau: wah..bagos jugak cadangan kamu tu..hehe

cik nurul pinky: tinkiu :)

hentak berlipat:: tendang bola pon fail. cmne mau main. T___T

Anonymous said...

azie : hahaha jgn nk jeles sgt !! hehehe

::nuRuLaDHar:: said...

tros pemes pasangan tuh! ehehee hop pasangan hepy owez.. =)

Faaein Himura said...

kalau dia buat memang lagi meletop.. hehehe.. =]

tapi mestilah awek dia juga jadi admin.. masuk blog cik elie tu pun dah rasa macam masuk blog fahmi aje.. huhuhu..

FarahinSabri said...

mmg btol,aku pon bce blog awek dy..mmg giler ah..rata2 kt twitter dok canang blog awek dy..seram plak aku tgk..huk3

Cik Akma said...

tau xpe. femes japp diorg. ahha