Wednesday, March 2, 2016

Review buku: Head with serban

Assalamualaikum...

Hye...aku ada satu buku best nak share ngan kamu. Penulisan dalam buku ni sempoi jer dan kenkadang semasa aku baca adalah jugak tersentap secara halus. Bagus jugak ada sentapan macam tu kasi kita sedor siket.

Tajuk:  Head with serban.
Penulis: Najmi nawawi
Harga: rm20
Sinopsis siket:
jangan sibuk nak 'bergetar tulang rusuk', kalau subuh pun kena kejut sampai 'bergegar tiang rumah'.


Hahahahaha...
Ohya!

Suatu malam aku bacalah buku ni. Sedang aku baca tu sampailah satu muka surat ni.

 Tersentap ahkak wokeyyy... terus sedor diri sebab lama dah tak baca almulk. Dulu masa kat hostel sokmo baca bersama sama siap ingatkan kawan kawan yang lain dan lead. Tapi sekarang tak de sape nak ingatkan terus dah tak istiqamah. Siapa lagi nak ingatkan kalo bukan diri sendiri.

Terus aku pi amek wuduk baca almulk. Sebab takut nanti mati dalam kubur duk sensorang takde sape nak teman.

Sadis kan..


No comments: