Friday, May 9, 2014

Recap cerita di sekolah


Assalamualaikum...


 Dah lama habes praktikum tapi harini baru berkesempatan nak citer. 
Alhamdulillah setel 3 bulan aku kat sekolah. Sekarang get ready untuk exam pulok.
Ushar gambar jelah eh. Aku pon lupa nak citer apa..



 Ni murid tahun  5 yang aku mengajar. Sebenarnya ada 3 kelas tahun 5 yang aku ajar.
Tapi last day aku busy nak kena di observe so tak sempat nak bergambar.
Yang ni jerlah aku sempat snap before keluar kelas.


Murid tahun 3. Aku ajar english.
Cari di mana aku?  Hahahaha.. 


 Murid-murid bola jaring..



Bergambar kenangan ngan GB. 
Mata measing-masing tatau nak pandang mana. Banyak nau kamera..



Dan last sekali bersama rakan-rakan praktikum yang lain...
Tu jerlah..Ok bye~


1 comment:

iamcikmisi said...

bestt nya jadi cikgu .. ~ hehe ~ salam jumaat =)