Sunday, November 15, 2009

Ruin of the day



Semalam aku pergi Klcc ngan hati lara. Kenapa semua plan ni berubah dalam beberapa minit je. Kenapa kawan-kawan bunuh perasaan aku yang excited nak pergi jalan-jalan bersama dalam beberapa minit je.



So, aku membawa my broken heart to Suria KLCC. Ah, jangan percaya pada gambar di atas. Senyuman yang terukir tak menggambarkan perasaan di dalam hati aku. Aku sedey kenapa dalam gambar hanya aku sorang je. Padahal boleh kepam sekali dalam gambar sampai 5 orang.



See, 2 orang je. Sedey seh..


Jom readers, aku promote korang semua yang tak pergi lagi Petrosains pergi sana sekarang. Yang dah pergi masa rombongan sekolah rendah perlu pergi sekali lagi yek. Tapi make sure uols punyer geng dah get ready to go there. Chills ya.. (^*^)V





.

10 comments:

meo188 said...

wah, nk ikut...

erm, xajak pun :p

meo188 said...

brbaju merah :)

cute

shazika said...

aik,
bukan dah ajak ke
aritu
kamu nih

DilOt said...

petrosains..hehe..dah penah pegi la shazika..

Appleartwork said...

klcc tak best:p

shazika said...

knp tak best
ramai jek org
best la tu

Anonymous said...

klcc? leh ajak aku lepak
aku keje area tu je

shazika said...

oh..nnt bley ah ajak kamu plak yek

daus said...

weyy..si zaharah ngan si ecah ckp dy0rg da bersiap da wktu ko ajk tue,,..tpi ko da pergi naek bas la..xbaek tau slah kan dy0rg,,pape pon bnde da b'lalu..nk wat camner kan..(",)..klu ak free wktu tue pon msti ak ngan apizzudin g skali..

hafizuddinhanizafuddin said...

eh sape ruin of the day 2???cer skeyt cik shazika oi..