Thursday, February 12, 2009

oPpSS..I'm Busy



awal minggu ni aku jadi sibuk yang teramat sangat. start dari hari isnin sampai la hari n
i. esok last boleh antor tutor kimia. malam ni kena bertungkus lumus siapkan. tatau kenapa macam semua benda kena antor dalam minggu ni. aku jadi sedikit tekanan n keletihan. tekanan perasaan pon ade jugak. oleh kerana tiap2 malam aku tidor lewat bercampur ngan tired nya..aku bangun pagi pon lambat. sampai kelas pon lewat. aduhai....
cara aku study tak mau bagi tido..selerakkan n wat keje atas katil
sekarang, aku boleh heppy cikit la..dah nak setle dah semua. ari ni baru boleh posting. ngeeee~~~ (^*^)

haaa...aku tak sabar nak tengok movie ni. dah lame mintak ngan nonot. cume tak de mase je lagi nak tengok. huhuhu...KAMI THE MOVIE hidup ini memang palat..tapi esok masih ada


tadi member aku terduduk atas bear member aku sorang lagi. hahaha.. dah macam nak nazak bear tu..







1 comment:

Dekna said...

Azie!
aha..me too very buzy this week..
next 2 week..dh final exam..huk3

erm.cte kami the movie tu..tgk je kt utube..hehe

btw..wish u da bezt!