Wednesday, April 10, 2019

Kembali 2019

Assalamualaikum..


Alhamdulillah syukur masih diberi kesempatan untuk menaip sesuatu di ruangan blog ni. Sebenarnya aku lupa password. Jenuh jugak la duk try log in akhirnya dapat. Yahoooo! Pahtu sebelum ni aku tak dapat nak bukak blig sebab line tenet wifi sekolah sangatlah lembab. Tak de feel nak update blog bila kena tunggu lama berejam nak bukak web blogger. Tapi sekarang rasanya dah boleh kembali aktif berblogging seperti dulu. Dah dapat capaian internet yang 'agak laju' berbanding sebelum ni. Kau sabajap nanti aku akan update berperingkat peringkat. dan semestinya perihal sekolah akan banyak di update sebagai kenangan aku di LJ untuk ditatap di hari tua bersama anak cucu. Insha allah. 


*macam pelik jugak bila dah makin tua ni berbahasakan aku. 😅

No comments: